-10%
Rekluse Core EXP 3.0 Automatische koppeling KTM SX 65 2014-2022 & Husqvarna TC 65 2017-2022 & Gas Gas MC 65 2021-2023
Artikelnummer: RMS-7790 OverzichtRekluse Core EXP 3.0 Automatische koppeling KTM SX 65 2014-2022 & Husqvarna TC 65 2017-2022 & Gas Gas MC 65 2021-2023
Rekluse Partnumber: RMS-7790
Rekluse Motor Sports announced today the addition of the KTM 65cc to its line of CORE EXP 3.0 semi-automatic clutch products. The centrifugal force clutch is available for pre-order now for model years 2009 and newer. “Our Core EXP 3.0 for the KTM 65cc really opens a door for younger riders,” Pro Race Support Manager Austin Paden said. “Now those who rode 50cc automatics without clutch levers can ride the same way, while learning to properly use a clutch. The Core EXP 3.0 limits intimidation of the jump to a manual clutch and opens up more terrain options.” When a rider is ready, he or she can easily switch to a Rekluse Core Manual system or stay on the Core EXP as he or she progresses up through classes. Both clutch systems provide a performance advantage and increased durability. The Core EXP for KTM 65cc is only compatible with models newer than 2009. FEATURES AND BENEFITS
Overzicht
WAT HET DOET
Met behulp van de principes van middelpuntvliedende kracht wordt Core EXP automatisch in- en uitgeschakeld op basis van het toerental. Dit betekent dat u volledig tot stilstand kunt komen in de versnelling, zonder de koppelingshendel aan te raken, en dat uw fiets blijft rijden.
UITGELICHTE TECHNOLOGIE
KENMERKEN EN VOORDELEN
- – Voorkomt dat de motor afslaat
- – Gebruik van de koppelingshendel is optioneel; Het gevoel en de functie van de hendel zijn onveranderd
- – Een soepele krachtinschakeling verhoogt de tractie
- – Lagere bedrijfstemperaturen en een ongelooflijk efficiënte koppeling zorgen voor een langere levensduur van de koppeling
- – Hiermee kunnen rijders hun vaardigheden verfijnen, zoals nauwkeurige gasbediening, lijnselectie en bochtenwerk
- – Gepatenteerde knuppelcomponenten bieden superieure duurzaamheid
- – Het rijden is verbeterd, leuker en minder veeleisend, zodat rijders meer terrein kunnen veroveren
- – Volledig af te stemmen op de rijder en/of het terrein
- – Handmatig schakelen van de transmissie is nog steeds vereist
- – Voor de meeste installaties zijn geen aanpassingen aan de voorraadonderdelen nodig